- WHICHCAR10/2015N/A
- EVO10/2016N/A
- AUTO ZEITUNG02/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA04/2016N/A
- TÜV SÜD06/2016N/A
- AUTO BILD03/2017N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT07/2017N/A
- EVO09/2017N/A
- AUTO BILD201710
- AUTO BILD SPORTSCARS20174
- ZA RULEM201740
- AUTOREVIEW20177
- WHICHCAR01/2018N/A
- EVO10/2018N/A
- ACE02/2018N/A
- AFTONBLADET03/2018N/A
- ZA RULEM04/2018N/A
- WHICHCAR07/2018N/A
- AUTOREVIEW03/2019N/A
Autoband Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SealTech
- Krachtige remprestaties
- Brandstofbesparingen.
- Sportiviteit.
Autoband Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SealTech
- Krachtige remprestaties
- Brandstofbesparingen.
- Sportiviteit.
- Krachtige remprestaties
- Brandstofbesparingen.
- Sportiviteit.
Populaire bandenmaten
Kies een bandenmaat
Test
Veiligheid
- Remmen op droog wegdek
- 7.9 / 10
- Remmen op nat wegdek
- 9.8 / 10
- Grip op nat wegdek
- 8.4 / 10
- Aquaplaning
- 8.9 / 10
Besparing
- Duurzaamheid
- 5.3 / 10
- Brandstofbesparing
- 6.8 / 10
Comfort
- Opvangen van onregelmatigheden in het wegdek
- 8.3 / 10
- Wegligging
- 8.4 / 10
- Rolgeluid
- 9.3 / 10
Eigenschappen
- merk
- Goodyear
- model
- Eagle F1 Asymmetric 3 SealTech
- gehomologeerd
- N/A
- soort auto
- Auto
- Rijstijl
- Sport
- Seizoen
- Zomer
- Gespijkerd
- nee
- Spijkerbaar
- nee
- 3PMSF
- nee
- Runflat
- nee
- Ecotyre
- nee
- Asymmetrisch
- ja
- Directioneel
- nee
- Velgbeschermer
- nee
- Seal
- ja
Omschrijving
Veiligheid. De Goodyear "Active Braking" technologie maakt het mogelijk de remafstanden terug te dringen op droge en natte wegen, door het contactvlak en dus de grip te verhogen. Daarnaast wordt de grip bij remmen eveneens verhoogd door de nieuwe rubbercompound.
Brandstofbesparingen. Dankzij de nieuwe ontwerptechnologie van de band is de Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 steviger en lichter waardoor het relatief weinig brandstof verbruikt voor een sportband.
Nauwkeurigheid. Het stevige karkas biedt uitmuntende stuurprecisie wat voor bestuurders van sportauto's uiteraard van groot belang is.
- Eagle F1 Asymmetric 3
- Eagle F1 Asymmetric 3 ROF
- Eagle F1 Asymmetric 3 SCT
- ALFA ROMEO (Eagle F1 Asymmetric 3 AR ROF)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO SCT)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO1)
- AUDI (Eagle F1 Asymmetric 3 AO1 SCT)
- BMW (Eagle F1 Asymmetric 3 *)
- BMW (Eagle F1 Asymmetric 3 * ROF)
- BMW,MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 * MOE)
- BMW,MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 * MOE SCT)
- JAGUAR (Eagle F1 Asymmetric 3 J)
- MASERATI (Eagle F1 Asymmetric 3 MGT)
- MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 MO)
- MERCEDES (Eagle F1 Asymmetric 3 MO-V)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 N0)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 NA0)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 NF0)
- PORSCHE (Eagle F1 Asymmetric 3 NF1)
- TESLA (Eagle F1 Asymmetric 3 T0)
- TESLA (Eagle F1 Asymmetric 3 T0 SCT)
Wat is de rezulteo score?
Alle basisprestaties zijn gegroepeerd rond 3 criteria: Besparing, Comfort en Veiligheid. Er kan dus een algehele waardering gegeven worden aan een band door te kijken naar de drie eerder berekende afzonderlijke scores en de twee winterscores als het om winterbestendige producten gaat. Deze afweging wordt berekend op basis van de categorie bandenmaat: zuinig, high performance, of sport.